Doživim
- Način, ki strankam bistveno spremeni izkušnjo parkiranja v parkirni hiši.
- Nov, okolju prijazen medij oglaševanja, ki spremeni klasična velika parkirišča v galerijo blagovnih znamk s poudarkom na kvaliteti in estetiki.
- Oblika oglaševanja, pri kateri se uporabljajo varni materiali.
- Učinkovita oblika oglaševanja, ki ima po raziskavah izredno visoko stopnjo ponovnega priklica oglasa.
Parkiram
Z izvedbo kreativnih akcij in nudenjem primerne infrastrukture v parkirnih hišah za oglaševanje podjetjem pomagamo povečati prepoznavnost njihovih produktov in storitev.
Smo prvi v tej regiji.
Ponujamo oglaševanje na zidovih parkirnih hiš, tleh, zapornicah, prehodih, stebrih, dvigalih.
Uporabljamo najboljše možne materiale, ki ustrezajo vsem tehničnim standardom, odlikuje pa jih tudi visoka estetska dovršenost. To pomeni, da lahko postanejo stene parkirnih hiš hkrati razstavni prostor, ki strankam predstavijo oglas skozi zgodbo.
Vidim
- velik dnevni pretok vozil,
- majhna hitrost vozil (boljša vidljivost, večji doseg),
- presenečenje od vstopu v parkirno hišo,
- večkratna vidnost oglasnega sporočila,
- pozicija oglasnih sporočil v smeri vožnje vozil,
- dominantnost v prostoru,
- možnost uporabe luči, dizajna in barv,
- videz ekskluzivnosti,
- veliko različnih možnosti in načinov oglaševanja.
Zapomnim
- velik dnevni pretok vozil,
- primeren medij tudi za daljša sporočila (možnost ustvarjanja zgodbe),
- možnost dosega targetiranih skupin ljudi,
- ni posebnih distraktorjev pozornosti,
- 95 % stopnja priklica oglasa v PH oziroma oglasnega sporočila po eni uri,
- 69% stopnja priklica oglasa oz. oglasnega sporočila (zavedanja blagovne znamke) na
primeru neke športne trgovine,
- 90% ljudi meni, da služi takšen medij tudi kot odličen element orientacije,
- 94 % obiskovalcev se strinja, da se na tak način hitreje spomniš, kje si parkiral svoje vozilo,
- 77 % ljudi pripisuje izdelku, podjetju ali blagovni znamki, ki oglašuje na tak način večji
pomen oziroma pozitivno mnenje,
- 55% ljudi se celo po dveh tednih natančno spomni vsebine reklame in samega prostora
oglaševanja (parkirne hiše),
- 61% ljudi bi se peljalo v bolj odmaknjeno parkirno hišo samo zaradi takšne vizualne
platforme.
Oglaševanje v sklopu parkirnih hiš in posredovanje inovativnih oglasnih sporočil
lahko potrošnikom pomaga pri njihovi nakupni odločitvi, morda celo pri spremembi
nakupne odločitve, jih opomni na neko potrebo, vzbudi (novo) potrebo in kar je
najpomembneje, spodbudi njegovo nakupno odločitev.
Prenesi PDF zloženko